Tankar en lördagkväll

Min vän Amanda åker till Italien imorgon (antar jag). Jag trodde det var ett aprilskämt eftersom hon sa det i torsdags. Men icket, det var sanning.
Jag hoppas att du får det jättejättebra min vän!

Jag vill även umgås med mina vänner här i Friendnose. Varenda en. Vet inte när jag gjorde det sist...tyvärr. Saknar när vi snittade 17 pers/kväll och det var helt normalt och trevligt. Sommarkvällar. Film. Alla promenader hit och dit. Saknar när alla hade cyklar, ja, på sin höjd mopeder. Varför måste man bli gammal? Hur har jag mage att säga att jag är gammal när jag inte ens fyllt 18?

Det gör lite ont att veta att det aldrig någonsin kommer bli så igen men egentligen vill jag inte att det ska det heller, det var en fas av livet. Men jag ska verkligen inte klaga! De allra flesta av oss har ju superbra kontakt och oj vad jag tycker om dem alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0