Thursday doesn't even start

För några dagar sedan fick jag en kommentar som såg ut ungefär såhär:

Postat av: Äldst´n

Ey, jag läser också!:) Puss och kram /Jo the pro

2010-04-10 @ 12:44:40

och när jag tänker efter är jag inte förvånad. Denna Jo the Pro har alltid varit för det här med att ha koll på läget, milt uttryckt. Det finns en hel del trevliga undersökarhistorier om den fina människan, bland annat loggade hon in på sin mans apberget (detta var när den sidan var något ganska hippt) och klickade runt lite. Trots att hon tagit bort sitt konto för att det var just spanarvanan hon ville lägga ned. Naturligtvis visste inte karln i denna historia om någonting förrän ett bra tag efteråt. Alla vet ju att spioner inte avslöjar sin verksamhet för vem som helst.

Något annat som också är väldigt roligt och som jag fick veta på påsklovet är att Jo the Pro dessutom, när hon har tråkigt, brukar logga in på birthday.se för att se vem som är äldst på området eller i hyreshuset där hon bor. Dock förstår jag inte om detta är någon form av vana för i sådana fall tycker jag att den är ytterst konstig; inte ändras väl åldersförhållandet mellan grannarna särskilt mycket från vecka till vecka i ett hyreshus?

Så... för att återgå till där jag började så var det ett dumt misstag av mig att inte räkna med denna person som en av läsarna då hon faktiskt till och med visste om bloggen.

Kommentarer
Postat av: Jo the pro

Ja, det var dumt Julia. Du borde ju ha förstått att jag är en trogen läsare! Jag har hunnit läsa alla inläggen fram och baklänges två gånger om.

2010-04-19 @ 19:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0