Någon dag ska jag skratta åt allt det här

...och säga "det var längesen".

Hörrni, visst kommer ni ihåg listan på vad jag sa att jag skulle blogga om den här månaden? Nu är det den 27:e december och det har fortfarande inte hänt. Inte alls. Jag ska dock vara ärlig och säga att vissa försök har gjorts men efter ett tag givits upp. För jag kunde liksom inte knyta ihop säcken. Kunde inte få fram min tanke till sin fördel. Istället framställde jag mig själv som ett smärre pucko med något som denne tyckte var en revolutionerande idé. Jag publicerar inte gärna sådana skrifter, ja, sådana SKRIFTER, i onödan.

Imorgon är det roadtripp som gäller, ska nämligen marknadsföra spännande saker som händer påsken 2011, även kallat Någonting Större (www.nagontingstorre.se). Det kan nog bli bra! (Alltså, på riktigt, jag har jättesvårt för mig själv när jag skriver meningar i stil med de två föregående...). Hur som helst, vad jag skulle komma fram till var att roadtripp innebär packa, vilket är en av mina absoluta favoritsysselsättningar. Jag är verkligen helt betagen, betuttad, ja, nästan kär, i packandet. Bestämma kläder, hitta kläder, vika kläder, tänka, prioritera och så vidare.

Fast nä, där ljög jag. Det finns inget värre än att packa! ("Förutom att packa upp" brukar vara det genrella svaret och JA, jag håller med om det. Och om vi nu ändå ska vara på det ilet kan jag ju säga att JA, det finns mycket som är värre än att packa upp också.) Jag ogillar det verkligen skarpt. Så därför bloggar jag, för att dra ut på tiden lite...

Oerhört högt underhållningsvärde på detta!


PS. Facebook slutar aldrig att leverera i alla fall. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0