Välkommen till min andra blogg

För ungefär ett och ett halvt år sedan skrev jag mina första ord som bloggare. Det var en natt i augusti tillsammans med min vän Jossan. Ett år senare gav vi upp. Eller separerade. Hon fixade sig en ny kompanjon och jag spelade solo ett tag. Men tillslut blev ensamheten för påtaglig. Skrivandet fattades mig. Tankarna om att börja blogga igen snurrade igång i huvudet. Nu har jag tagit tag i det.

Men den här gången blir det ett expriment. Jag ska aldrig skriva min bloggadress offentligt (viktigt att poängtera kan vara att det mest offentliga jag kommer skriftligt är skolböcker, msn och facebook), aldrig nämna den muntligt om inte någon frågar. Jag ska nämligen testa hur många läsare man kan få utan att göra så kallad "frivillig reklam". En spännande idé som jag och min andra vän Amanda kom på. I ursprungsplanen skulle dock bloggen vara superfixad och fräsh så att man när man väl letat sig dit skulle tycka att man hittat en guldgruva.

Men det får vänta.

Välkommen till min andra blogg som sagt!




Kommentarer
Postat av: Fanny

kanske därför jag inte hittat den förrän nu :(

2011-03-09 @ 16:04:04
URL: http://nyheter24.se/nextinfashion/ljung

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0