Jag känner inte Blondinbella. Eller så gör jag det.

Det här är en konstig dag. Eller så det är snarare så att jag är konstig idag. För några minuter sedan klickade jag till exempel runt bland lite olika bloggar och hamnade efter många om och men och textläsningar tillslut hos Blondinbella. Det jobbiga var att när jag började läsa så trodde jag att jag kände henne, att hon var min klasskompis eller så. Men jag förstod inte vem den där Emma var och varför min kompis skulle till Medelhavet utan att ha berättat det för mig.

Helt seriöst. Jag trodde att jag kände Blondinbella. Eller att Blondinbella var någon av de människor jag känner. Bloggar är sämst. Eller så är jag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0