Det är kul när det är positivt...

Igårkväll var jag duktig, jag knöt nämligen upp skorna innan jag tog av mig dem. Brukar ha en ovana att avstå det för att det känns så jobbigt. Det tycker jag är lustigt! Det är ju ändå samma person, d.v.s. jag, som måste knyta upp dem morgonen därpå så vad tjänar jag på det egentligen? Ingenting. Vad förlorar jag på det? Mer:
1. Skorna slits ut snabbare.
2. Jag måste både knyta upp OCH knyta skorna morgonen där på = dubbel pina på för kort tid.

Så jag tänkte att jag alltid skulle knyta upp skorna för jag kände hur rättvist det var mot dem.
Idag när jag kom hem trampade jag av mig dojorna precis som vanligt. Fail.


Från det ena till det andra så satt jag och läste på felsms.com alldeles nyss och hittade den här:

Till: Mig
Sms: Hihi japp jag får göra det :) <33>
Svar: Jaha, låter trevligt.


Förklaring: Vet inte vem det var som skickade det här till mig, men när jag fick smset så tänkte jag på den här sidan direkt:)


Käre tid! På vilket sätt var det där kul egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0