Fix och trix

Har varit oerhört fixig i eftermiddag/kväll. Jag vet verkligen inte vad som hände men helt plötsligt fick jag för mig att kirra min tavelvägg som jag tänkt på sedan jul. Dessutom bytte jag plats på lite kort och ljus och sådant i övrigt. Något jag annars brukar göra två gånger/år; före och efter julpyntningen.

Men jag har inte fotograferat detta av 4 anledningar:
  1. Jag ser inte poängen med det. Egentligen. Tror helt ärligt inte att någon bryr sig alltför mycket.
  2. Tänkte helt enkelt inte på det.
  3. När jag tänkte på det drabbades jag av en ofantlig lathet.
  4. Nu är det för mörkt och som sagt; begär inte direkt att någon ska vara intresserad av det OCH jag är fortfarande lat.
Istället för att titta på kort på mina vänner kan ni ju titta på det här:
Säger bara en sak:
SNURRIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0