Hur många paranteser får man ha i ett inlägg (och hur långa får meningarna i dessa vara)?

Sitter på skolan. I ett litet bås (eller egentligen på en bänk med en bänk mittemot och båda har väldigt höga ryggar men det är betydligt coolare att säga att man sitter i ett bås fast det är ju lögn och det här är en väldigt lång mening). I vilket fall som helst så syns jag alltså inte. I min burk från IKEA har det tidigare legat nudlar, kyckling och wok. Rester från gårdagen. Det smakade bra! Lite längre bort passerade alldeles nyss några yngre killar. Några killar som antingen har en musikalisk talang och ett intresse eller föräldrar som önskar att deras barn hade det. I vilket fall som helst (igen) så kommenterade de extremt unga männen doften. De sa att det luktade baconchips, jag tror att de syftade på min mat.

Jag önskar att det var så, att jag satt och åt baconchips. Inte för att jag är särskilt förtjust i det, vid närmare eftertanke gillar jag det nog inte alls, utan för att chips=helg. Fredagsmys alltså! Fast vid närmare eftertanke (igen) så brukar jag inte äta chips på helgen.

Det där kan ni (jag?) mest se som ett slags intro för det fyllde absolut ingen, INGEN, funktion. Dock har jag inte heller någon fortsättning så detta blev ett totalt meningslöst inlägg. Den typen av inlägg som jag nästan har lovat mig själv att inte publicera.

Men jag sa nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0