Vilken underbar människa

Ja, sannerligen, är hon inte fantastisk så säg. Läs gärna föregående kommentar och se hur hon ställer upp!

Gällande attet var det hemskt; om jag skulle ha läst det igen skulle jag antagligen tagit bort det. Det värsta var att jag inte hade skrivit det från början utan LA TILL DET. Ish, obehagligt! Nu måste jag dock ha kvar det för att kommentaren ska vara korrekt.

Återigen; tack Amanda!

Det värsta med att jag över huvud taget publicerade det tidigare inlägget är att jag för alltid kommer att bli irriterad på mig själv så fort jag är osäker på vilka verbformer jag ska sätta in i mina texter här. Å andra sidan har jag alltid blivit det. Nu blir det dock värre för att det kan verka som att jag anser att mina texter annars är felfria.

MEN jag vill framhäva att jag inte påstår att jag skriver korrekt. Vore ytterst osant och utan större självinsikt i sådana fall.

PS. Ammi är fantastisk på fler sätt också; utan sina prestationer. DS

PS nr 2. Haha, jag är fullt medveten om att vi förmodligen bara är två som intresserar oss av dessa två inlägg. DS nr 2.

PS nr 3. Nu gäller det att lämna datorn så fort som möjligt; den har nämligen hamnat i det där läget när den låser sig och tickar. Det där läget som jag skrev om för ett tag sedan. Det där läget som jag var, och fortfarande är, livrädd att erfara i min egen hjärna. Flykt! DS nr 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0