Statistikproblem

Fick alldeles nyss en smärre chock (när ni har hört varför kommer ni antagligen inse att jag inte har ett alltför spännande liv).
Loggade in på blogg.se/publishme, vad heter det egentligen? Kollade in statistiken och undrade vad som hade hänt! Mätaren hade nåt skyarna! Bisarrt! Hur gick detta till? Jag började nästan skratta lite för mig själv. Nästan. Då såg jag; fyra, FYRA, besökare. Detsamma som förut. Det enda som hade hänt var alltså att skalan hade ändrats.

Tur att jag inte skrattade, hade varit som att skratta mig själv rätt i nyllet.

Dagens ord:
(det här är inte ord som jag har lärt mig under dagen utan snarare ord som jag tycker kan vara användbara)

Gasarva = asgarva

Kul!

Adjökens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0