Vad hände med Sanna-sol? Del 3

Via finska google insåg jag att jag stavat fel (det ska vara SANA-SOL) och när jag rättat till det hittade jag en guldgruva!



Sana-sol
Alla föräldrar önskar att ge sina barn de bästa förutsättningarna till en bra uppväxt. Sedan 1933 har små barn växt upp med Sana-sol och för många har Sana-sol varit en självklarhet i kylskåpet. Med den goda smaken som du känner igen från din barndom är det lätt att ge barnen de vitaminer som de annars kanske får för lite av.
http://www.axellus.se/index.php?option=com_content&task=view&id=15&Itemid=3



Mission Vad hände med SANA-sol?
CHECK





Kommentarer
Postat av: elo

neeej det är ju fel flaska. det ska ju vara en liten söt tös på den ju

2010-09-27 @ 22:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0