Vad hände med Sanna-sol?

Tog ett glas från diskmaskinen. Gjorde misstaget att hälla juice i det och fick erfara den där smått läskiga känslan av att dricka ur ett ljummet glas.
Men då var det något som hände; åsynen av den gula färgen och smaken som blev lite annorlunda fick mig att tänka på Sanna-Sol; C-vitaminskuren som verkligen var huuur god som helst! Det var nästan dagens höjdpunkt när man skulle ta den.

Nu undrar jag vad som hände? Var är den nu? När jag googlar på namnet hittar jag den inte, varken när jag söker på nätet eller på bilder. Jag saknar den! Antagligen var den svindyr och tänkt för barn (det hör man ju förresten på namnet, ingen vuxen tar "Sanna-Sol" seriöst. För vuxna ska det ju heta mega+asidyl eller något annat kryptiskt för att det ska räknas som kosttillskott eller vad min kära c-vitamindos kallas.) men den var ju fantastisk! Dricker barnen sådan nu för tiden?

Försökte rita en bild men av någon anledning går det inte att lägga in den här.. Men flaskan var brun och lite genomskinlig och på etiketten var det en bild på ett barnansikte i en sol.

Kommentarer
Postat av: irma

jag drack också Sanna-Sol !!! fast våran var impoterad från finland

2010-03-10 @ 13:14:33
URL: http://citynoise.blogg.se/
Postat av: elo

håller med dig! sanna-sol var höjdpunkten på dagen

2010-09-27 @ 22:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0