Bilsemester - JA TACK

Läste i tidningen denna morgon att 3/5 svenskar planerar att åka på bilsemester i sommar. Nu funderar jag på varför i hela fridens dagar jag hör till de andra 40 procenten som inte ska det. Är så otroligt taggad! Vill åka genom hela Sverige i små ertapper, se lustiga personer på lustiga platser, bo på hotell, hälsa på släkt och vänner, besöka IKEA-toaletter, äta alldeles för dyr glass som jag ändå inte betalar och, sist men inte minst, jag vill åka bil och hela tiden räkna ut hur många timmar det är kvar tills vi är framme.

Så ge mig datum och sällskap för min bilsemester NU, tack.

PS. Det gör ingenting om den är gratis. DS.

Kommentarer
Postat av: irma

sjukt överskattat. det bästa är ju dock när man stannar till någonstans och man frågar: "oh, ska vi fika?" "nej vi ska sova här och sedan spela en bouletävling imorgon"

"VA?!bra att ni berättar sådant för mig"



hände förra året och jag var strandsatt en söndag i skara, vilket förövrigt måste vara sveriges tråkigaste stad...



2010-06-01 @ 22:57:58
URL: http://citynoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0