Jag kommer aldrig, aldrig, aldrig att sluta skratta åt det här, del 2

Efter det att min vän frågat vad det roliga var så kände jag att jag kanske bör beskriva det lite.. Så, här kommer förklaringen:

Det roliga är att hon är så otroligt engagerad i början och man ser att hon verkligen gör allt för att vara en sådan där entusiatisk reporter som försöker få alla att förstå hur fantastiskt något är (vilket det här bygget förvisso är). Ungefär som folk som smakar på mat och i princip skriker "mmmmmm" med en makalös inlevelse samtidigt som de blundar och kniper ihop munnen på det där speciella sättet.
Och sedan händer det som inte får hända; hon klantar till det och FÖRSTÖR det som hon för bara några sekunder sedan höjde till skyarna. Hennes min då. Hon är så omtumlad, tafatt och man känner riktigt hur pinsam och klumpig hon känner sig, stackaren.
DEN MINEN är det roliga!


Och nu lät jag alldeles för hemsk för mitt eget bästa. Jag förstår verkligen henne men det är fortfarande något med minen. Den är så typisk en person som har gjort bort sig inför fel människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0