Skojsigt

Ungefär en gång varannan månad händer det att jag tycker att saker och ting är komiska och eftersom jag är en sådan omtänksam person tänkte jag idag på er och att ni kanske också vill ha lite kul ibland. Därför har jag nu bestämt mig för att delge er mina senaste humorupplevelser.

Augusti
Innan skolan började i höstas kollade jag in mitt schema. Det såg då ut ungefär såhär:

Jag tyckte det såg så tomt och fint ut så jag valde att fnissa lite.

Sedan kollade jag in tvåornas schema, för att se hur jag själv på ett ungefär hade haft det förra året. Det såg ut såhär:

Då skrattade jag ordentligt. Det var en rolig stund.

Oktober
Kolla vilken klatschig sida jag hittade alldeles nyss? Facebook har jag hört att den kallas. Väääärldens snyggaste layout och superinne!

Prova ni också! Det är det senaste, jag lovar.


När jag har skrattat klart brukar jag säga som Lars säger här omkring 0.55.



Ps. Märks det att jag precis har lärt mig att hantera print screen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0