Det är sådana här dagar som jag verkligen känner mig sådär ofantligt rolig. Inte.

Jag höll alldeles nyss på att skriva ett spännande inlägg här. Men som så många gånger förr försvann inspirationen och jag insåg att jag hade andra så kallade trevligheter att göra. (Har hört att en av dessa kallas projektplan...Mumma!) Så därför blir det inte någonting annat än ett futtigt Från A till Ö idag.

  1. Bröd
  2. Basket
  3. Bada
  4. Bläck
  5. Bläckfisk
  6. Bafusin
  7. Bregott
  8. Bamse
  9. Blåklocka
  10. Bromma
Finemang!

PS. Jag vill påpeka att jag inte på något sätt hävdar att Från A till Ö skulle vara kul för er att läsa. Man är väl inte direkt tappad bakom en vagn heller. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0