I rymden finns inga fiskar

I förrgår (nu låtsas vi, både för att undvika faktafel och för mitt eget samvete, att klockan är innan 23.59) lovade jag att på torsdagen berätta om det absolut roligaste som hänt under dagen. Höll jag det löftet eller? Nej. Hände det något roligt eller? Ja. Tänker jag berätta om det eller? Nej.

Uppstudsigt.

Nu kämpar min hjärna för att komma på vad jag skulle kunna skriva om som substitut för den icke-existerande berättelsen om torsdagens roligaste händelse.

Och där kom jag på det! Jag ska skapa en ny kategori. En kategori inspirerad av en enligt mig mycket komisk historia om en lärare och dess pedagogikteknik.

Så, håll utkik! En ny kategori kommer inom kort.

Kuriosa: Det här inlägget tog mig en och en halv timme att skapa. Jag kommer aldrig att bli journalist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0