I pretend I see truth in every lie

Har min syster som är sju år äldre än mig hemma i huset för en natt. När mamma tidigare idag frågade i vilken säng hon tänkte sova svarade hon såhär:

- Alltså, jag kan ju sova i soffan annars... Ska ju bara sova och sedan gå upp.

Och jag tänker som så att hon ju bör ta soffan för det känns lite onödigt att bädda i en säng om man bara ska sova där liksom... Alltså, om hon skulle göra som folk gör mest och stanna i sängen hela dagen så kan man ju fatta vitsen med att bädda i den men nu när hon bara ska sova så känns det ju som lite slöseri med resurser.

Förresten så ska vi kasta ut spisen imorgon för vi lagar ändå bara mat vid den och sedan går vi därifrån.


Kommentarer
Postat av: amanda

vi behöver nog ingen lägenhet vi ska ju ändå bara bo där

2011-04-03 @ 23:05:39
URL: http://amunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0