En person jag vill träffa just nu

Som jag sa så skulle det gå dåligt det där med att skriva en per dag och jag har inte jättemycket att säga till mitt försvar. Nu kör vi istället.

Den här är svår, riktigt svår. Verkligen inte för att inte vill träffa en enda människa utan snarare för att jag vill träffa en väldig massa människor. Om jag fick skulle jag lägga alla mina nära och kära i ett litet etui och bära med mig det överallt. Sanslöst praktiskt när man saknar folk så att man nästan går sönder. Men om jag har förstått saken rätt så går det tyvärr inte. Fast bra vore det. Som antytt.

I vilket fall som helst så kan jag säga att det finns en person som jag verkligen vill träffa precis.just.NU. Egentligen sågs vi hyfsat nyligt, fast så känns det i och för sig inte, men kruxet är att det tyvärr är väldigt mycket för länge tills nästa gång vi ses. Vilket är sämst. Men ja... Det är i alla fall en fantastisk människa som man mår så bra av, som gör mig gladgladglad och som jag saknar galet mycket.

Så nu vet ni det.


Kommentarer
Postat av: amanda

SÄG VEM DÅ?!!!!!! äre hon som gifte sig?

2011-08-22 @ 14:48:06
URL: http://amunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0