Min favoritårstid och varför

Okej, den här är på riktigt ett skämt. VEM I HUNDAN tycker inte att sommaren är den bästa årstiden om man har så pass mycket bloggare i sig att man till och med bryr sig om att följa den här utmaningen för att skriva saker, alltså inte bara skriver när man har något vettigt att säga? Det jag menar är, baserat på mina fördomar, att de flesta som tycker att vintern är den bästa årstiden gillar ju uteaktiviteter som skoteråkning, utförsåkning och snöbollskrig och ägnar alltså inte överdrivet mycket tid åt att logga in på blogg.se eller annan vacker bloggportal för att skriva vad de åt till frukost medan vi bloggare gillar att hänga på fina ställen och ta mysiga kort på oss själva och våran mat som vi äter på en uteservering i solen bara för att sedan kunna visa upp det på bloggN. Summa summarum; alla bloggare tycker att sommaren är den bästa årstiden för att man kan vara ute och ha det mysigt därför är dagens (fast det är ju verkligen inte dagens men ja) "uppgift" helt värdelös.

Jag hoppas att ni förstår att jag är lite smygironisk för tillfället.

I vilket fall som helst så vill jag egentligen bara komma fram till att sommaren är min favoritårstid för att allt är som finast då och människor har som mest tid då och är som socialast då. That's it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0