Kan inte sluta leta, leva utan att veta...

...det finns ingen pausknapp på livets videospelare.

Äntligen en lista i min smak!

Gör en lista över 10 band/artister du gillar (ingen speciell ordning.)

1. Red hot chili peppers
2. Timbuktu
3. Daniel Adams Ray
4. Terese Fredenwall
5. Peter Jöback
6. Lady Gaga
7. U2
8. John Frusciante
9. Salem al Fakir
10. John Mayer

Vilken låt är din favorit med nr 6?
Lady Gaga.
Hm.. Judas tror jag nog! Eller telephone för alla minnen..

Vilken är din favoritlåt med nr 8?
John Frusciante.
Time tonight är ju fortfarande fin... Fast At you enemies är skön!

Finns det någon låt med nr 9 som får dig att gråta?
Salem al Fakir
Nej, men många som får mig vemodig.

Hur många gånger har du sett nr 4 live?
Terese Fredenwall
En! I Vänkan!

Vilken är din favoritlåt med nr 5?
Peter Jöback
Under morgonljuset kanske... Eller...aaah, vetej!!!

När hörde du nr 3 för första gången?
Daniel Adams Ray
Jag vet inte, första gången som jag minns var hos Frijoh i november 2010 tror jag.
 
Hur upptäckte du nr 10?
John Mayer
Via en kompis så sent som i ettan tror jag. Fast jag hade hört Waiting on the world to change innan såklart.

Vilken är din favoritlåt med nr 7?
U2
Jättesvår! Kan faktiskt inte alls svara på den.

Hur många gånger har du sett nr 9 live?
Salem Al Fakir
Bara en tror jag faktiskt. I Umeå 2010.

Finns det någon låt med nr 2 som får dej att gråta?
Timbuktu
Näe, men jag blir fruktansvärt sentimental av Dansa för att den är så besvärligt mollig men fin.

Viken är din favoritlåt med nr 1?
Red hot chili peppers.
Hahahaha!! Vilket skämt. JAG HAR INGEN ANING. Eller jo, jag brukar säga Charlie så jag säger väl det nu också.

Hur länge har du lyssnat på nr 2?
Timbuktu
Mer frekvent sedan typ juni iår.

Till slut, vilket nr är bäst?
Nummer ett eller två faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0