It hurts to be beautiful

Vill inte riktigt gå och lägga mig.
Anledningen?
Jag har hittat ny musik.

Det började med att jag för ett par dagar sedan informerades om att ännu en artist skulle bokas till Någonting Större. Terese Fredenwall från Uppsala minsann. Jag planerade att lyssna in mig på henne men jag vet inte, någonting hände och det var inte förrän ikväll som jag tog tag i den uppgift som jag tilldelat mig själv och sökte upp kvinnan på Spotify. Och nu vill jag inte gå och lägga mig för jag har så mycket att lyssna in mig på; både texterna och musiken verkar nämligen mycket intressanta. Helt galet. Är som i extas.

Här har ni:
Terese Fredenwall – Colors from my heart

Godnatt
typ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0