Min dag i paint och parenteser

Har PA100-veckan i veckan. Det innebär att man ska ägna en hel vecka åt PA100. Projektarbetet alltså.
Idag gjorde jag följande:

Vaknade, drog lite på smilbanden, hoppade upp ur sängen och dagen var igång. (Viss sarkasm.)


Gjorde halva religionsuppgiften och FÖRFASADES över att vi bara fick skriva en sida. (tungt)


Sprang. Fast det var tyvärr inte svart på vägen och inte grönt vid sidan av den heller men det kändes lättare att rita så. (mitt pannband är egentligen svart däremot men som ett litet straff för min lögn om vägens färg var jag tvungen att måla det någon annan färg, exempelvis gul, för att det skulle synas, vilket jag då gjorde eftersom jag tycker att just pannbandet är en viktig detalj)


Gjorde mig vacker och så vidare.

Jobbade med hemlisar. Juuuust sayin' Någonting Större. (facebookade lite också.)


Gick på prommis på isen (och scannade in mina betyg så nu har jag dem som upp-och-nervänd pdf-fil)


Jobbade med andra viktigheter. Typ UR. Och Någonting Större. Och Middag.

Men vänta, höll på att glömma det viktigaste!
Det var ju PA100-vecka så därför gjorde jag även flöjande:

Jag flyttade mina papper från min

~byrålåda~

till vårat

~köksbord~

så nu ligger de där, gonar sig och väntar på morgondagen.

Fortsättning följer eventuellt.

Kommentarer
Postat av: Syster

Mäh, du kan ju rita Julia! Jag hade aldrig kunna rita ett sånt fint köksbord och för att inte tala om byrån. I´m impressed! och med paint dessutom! Du kanske får gästpainta lite hos mig nångång!!

2011-03-01 @ 00:31:05
URL: http://frujosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0