Finally you have found something perfect...

...finally you have found yourself.

Dagens minus (ett väldigt stort i och för sig):
- Jossans kollapsade rygg.

Dagens plus:
+ Vakna hos syster.
+ Hade inte med mig någon dator igår och sov i staden natten till idag = ingenting att göra på svenskan = svenskafröken bjöd på sovmorgon (utan att veta om det förvisso).
+ Amanda får göra högskoleprovet.
+ Pers Planet på film @ my place ATM. Tack Skånes Dansteater!
+ Massage+plugg+prat-timmarna i danssalen.
+ Dans med koreografen från Otello (heter hans Edward?). Trots att han har haft för vana att säga att dansen är slut i snitt två gånger per klass för att sedan lägga på nytt material och trots att han har använt lite hårda ord och för oss främmande pedagogik måste jag säga att jag ändå har tyckt om dessa lektioner. Hans rörelsemönster. Punkt.


Dagen till ära bjussar jag på ett fotografi också, här har ni quinnan som ska göra högskoleprovet:
























PS. Jag inledde dagen med att sjunga "Godmorgon världen" och jag tror att det låg till grund för en hel del för dess fortsättning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0