Lonley as I am

...together we cry.

Jag har upptäckt att jag är helt såld på självbiografier och för tillfället läser jag "Scar Tissue" av Anthony Kiedis som är sångare i Red Hot Chili Peppers. Dom hamnar för övrigt och utan tvekan på top 5 när jag ska lista band som jag aldrig kommer att tröttna på.

Nåväl, de enligt min mening absolut bästa styckena i boken är de när han berättar om bakgrunden till vissa låtar. Och när han kom till "Under the bridge"... Jag säger bara att jag kände en lättare smärta i hjärtat då. Men ni får läsa själva och kanske känna detsamma om ni vill. Scar Tissue som sagt.

Tills vidare kan ni ju alltid lyssna på låten:

Red Hot Chili Peppers – Under The Bridge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0