If only a heart could be as white as snow

Farmor: Tar du mycket kort då?
Jag: Näe...
Mamma: Nej, hon tar mest kort på sig själv.

Jag blev upprörd. På riktigt. Det skulle kunna vara så att mammas påstående blev det största skämtet under hela 2011 OCH 2010! Jag kan nämligen räkna upp alla de bilder som jag har tagit på mig själv:

1. December 2007. Jag var nyklippt och skulle skicka en bild på nyfrillan till min syster som då bodde i Schtockholm. Jag skickade aldrig bilderna OCH raderade dem dessutom från datorn.
2. Julafton 2008. Tror att jag har sett en så kallad egobild på mig därifrån. Eller en väldigt nära annan bild.
3. Sommaren 2009. En ful bild när jag vinkar fult till kameran.
4. Elfte, tolfte eller trettonde december 2009 när jag hade vattkoppor. Den raderade jag också. Känns lite dumt ändå.

Och sedan är det som att listan tar slut. Snittar visst en, högst två gånger per år. Och jag kan säga att jag faktiskt tar mer kort än så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0