Och jag följde dig längs vägen den natten...

...så vuxen i din hand.

Idag mellan klockan 13.40 och 13.50 fick jag fyra sms och samtliga var 2 meddelande långa. Visst låter det kul? Det var det INTE. Telia hade nämligen fått krupp så jag fick nedanstående meddelande fyra gånger i rad!

Hej!
Telias erbjudanden har verkligen fått ett bra mottagande av kunderna. Alla vill ringa med Telia för 29 kr/mån och 29 öre per min och dessutom få Spotify Premium fritt i 6 månader!
Hälsningar,
Telia

Och jag vet inte. Det är ett så konstigt sms. Så diffust. De brukar alltid hänvisa till hemsidan i sina underbara (not) reklamsms. Jag känner starkt att något är fel. Något MÅSTE vara fel. Något MÅSTE de ha missat..eller?

Kommentarer
Postat av: amanda

ja hahah det var som bara lite fakta och sen tack och hej!

2011-01-27 @ 22:50:36
URL: http://amunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0