But would it set me free if I dared to let you see...

...the truth behind the person that you imagine me to be?

Okej, nu ska jag nog publicera det mest interna inlägget någonsin. Så detta är alltså ett historiskt ögonblick! Håll i er, mina vänner!

Så här ligger det till; för mindre än en timme sedan befann jag mig hos Matilda, även kallad Mattsie. Och Mattan. Och Tigermattan (finns rolig historia bakom detta smeknamn). OCH "Miss FM" (min personliga favorit med en ÄNNU roligare historia bakom, kanske bjussar på den någon gång när jag är på fulhumör). Hur som helst så hade vi det allmänt trevligt och tittade på bland annat detta juttanklipp. Då kläckte jag ur mig att jag någon gång skulle göra en sådan lista som de gör omkring 1:50. Och den skulle såklart vara om Miss FM. En mycket klyschig och tidskrävande grej (listan alltså, inte Mattan). Men man är väl typen som håller vad man lovat satteee

Here we go, Tigermattan!

A - Alert
B - Björnstark
C - Cool (stöld, kom inte på nåt annat)
D - Djup
E - Envis (också stöld. Men den här är i alla fall sann!)
F - Fnissig
G - Glömd. Nä, skoja. Grym.
H - Helfestlig
I - Intressant
J - Julias wife-to-be. Fast nä.
K - Kär
L - Ljuvlig
M - Matgillande
N - Naiv (egentligen inte men hon fattar så vi rullar)
O - Omtänksam
P - Pangbrud!
Q - OBN's wife-to-be....Okej, den var inte ens kul första gången.
R - Rar
S - Söt
T - Tossig
U - Urfin
Ü - Überbra
V - Voldemort
X - Xylofon
Y - Yster
Z - Ze(r)-bra. Fattar ni? Det gamla skämtet ni vet?
Å - Åkrädd
Ä - Älskvärd
Ö - Ömsint



PS. Ni andra hade ju kunnat titta på klippet istället för att läsa listan. Det är av en gnutta högre underhållningsvärde. MEN jag antar att eftersom ni har hållit ut ända hit kom ni inte på det.
PS2. Nu är det snarare en och en halv timme sedan jag var hos denna quinna.
PS3. Parenteser är bra grejer. Ville bara få det sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0