Best of musikutmaningen

Gjorde den där klassiska utmaningen där man ska trycka på "blanda" på sin musikspelare (finns ju ett engelsk ord också men ja... det är ju häftigt med svenska) och sedan besvara frågorna med hjälp av låttiteln. Men mycket blev tråkigt så jag visar bara guldkornen.

Så, mina vänner, här kommer Best of musikutmaningen!

På fjärde plats:

13. Hur går ditt liv?
Svar: Party in Skywalk
Motivering: De som har hört låten förstår (och JA, jag har fortfarande kvar låtarna från musikvideoprojektet i min ipod).

På tredje plats:
11. Vad kommer hända nästa vecka?
Svar: Rehab
Motivering: Ingen motivering behövs.

På andra plats:
21. Trånar människor efter dig i hemlighet?
Svar: Bland nattens skuggor
Motivering: Det lät så väldigt otäckt tycker jag.


På första plats (ojojoj, spänningen stiger...eller.. jo, jo men det gör den.)
23. Kommer du att få barn?
När vi två blir en
Motivering: ALLTSÅ DET HÄR BLIR SÅ UNDERBART KUL FÖR OSS SOM KOMMER IHÅG MIN SYSTERS TOLKNING AV DEN HÄR LÅTEN. TYP MATILDA. OCH KANSKE SYSTERN SJÄLV?


Kommentarer
Postat av: Josefin den äldre

Hahahaha är det jag som är systern eller har Johanna också gjort en klatchig tolkning?:) Så fort jag ser titeln på låten ploppar min text upp som från ingenstans... jag vill känna din -----.....

2011-01-30 @ 19:44:15
Postat av: Matilda Sandström

"När vi två blir tre eller fler"! Heheh, ser ju ljust ut för din del då ju ;)

2011-01-30 @ 20:02:57
URL: http://emmaochmatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0