Jag behöver hela mig...

...så jag kan ge dig hela mig.

Sedan 2009 har jag alltid sagt att 2008 var det bästa året. Alla kategorier. Att det hände tråkiga saker men att dessa fortfarande var små i jämförelse med allt det bra. Jag har framställt våren som historisk, sommaren som episk och hösten som fantastisk. Om jag ska överdriva mitt eget beteende och tankemönster.

Men nu, mina vänner, känner jag mig osäker. Det kan vara så att 2008 blir god tvåa i slutet av detta år om allt går som jag vill och alla får vara friska och pigga. För 2011, vilken potential det året har alltså. Trots allt.

Tänkte bara säga det. Vare sig ni ville veta eller inte.


Kommentarer
Postat av: irmolo

tror också 2011 har bra potential att bli ett av de bästa åren!

2011-06-14 @ 20:29:00
URL: http://citynoise.blogg.se/
Postat av: elo

julia sånt här ska man inte säga, det kommer vända och blir dåligt nu :(

2011-06-15 @ 07:51:41
Postat av: Jo the pro

Ja, du kan ha rätt. 2011 kan bli det bästa året faktiskt...det visar sig inom snar framtid:) fast 2012 verkar ha bra potential det med...jag är kluven. jag känner det nu...jag kan inte bestämma mig riktigt.

2011-06-17 @ 14:57:05
URL: http://frujosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0