Bland nattens skuggor kan du göra dig ett hem...

...men jag är klar med allt det där nu, jag är påväg igen.

Vill skriva. Så jättegärna vill jag skriva. Det är för att det är natt. Natten är liksom min höjdpunkt när det kommer till lusten att skriva.

Natten, eller i alla fall sena kvällen, är förresten min höjdpunkt när det gäller produktivitet i största allmänhet också. Det finns ingen gång som jag så koncentrerat kan skriva på mina skoluppgifter som på kvällskvisten och om jag slapp ta hänsyn till andra och mitt eget sömnbehov skulle jag alltid städa mellan 22 och 23.

Kanske finns det en möjlighet att knyta ihop detta på något finurligt sätt men lilla varningstriangeln för batteriet lyser här nedan och laddaren är ungefär 6 minuter promenad i snö och kyla bort så det blir inget av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0