Father please tell me why...

...why does everyone want him to die?

Friluftsdagen till ära har jag gjort stilstudie. Det var då inte en aktivitet som kunde väljas men det borde det ha varit för jag kan G A R A N T E R A att jag är lika trött som om jag skulle ha badat. Minst. Nu skulle jag ju inte ha badat i och för sig men ja.

Roligt idag var bland annat mitt och Jossans "ooohnooo" som vi utbröt när vi mötte vår lärare på väg till omklädningsrummet. Vi liksom avslöjade oss själva, vilket inte var så rutinerat och smart.

MEN, mina damer och herrar, det absolut mest underhållande var utan tvekan när jag och Amanda skulle smita ut från danssalen och undvika att bli sedda (och därmed avslöjade) av vår idrottslärare som var i salen mittemot. Han öppnade nämligen "sin" dörr samtidigt som vi öppnade vår, varpå Amanda väste "AKTA" och vi smällde igen dörren och slängde oss mot väggen. Lite samma känsla som inom militären kan jag tänka mig.

Två svaga beskrivningar av två roliga tillfällen.

Adjöken

Kommentarer
Postat av: amanda

sant två svaga beskrivningar men jag säger inte att jag är bra på sånt själv plus att jag var ju med så jag fattar ändå

2011-03-23 @ 22:33:55
URL: http://amunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0