They say it's just the wine like it's okay...

...to fool around because you're high.

Eftersom det trots allt är fredag och jag inte är den som är den tänkte som så att jag ger er ett musiktips såhär på kvällskvisten.

Okej, hörupp för såhär ligger det till:

På Terese Fredenwalls hemsida kan man ladda ner ett antal av hennes låtar gratis. Man är till och med laglig på kuppen. Gör det! Satsa på "I'm not a one night projekt". Musikaliskt tycker jag nämligen att den är genialisk; behaglig, lugn och svängig på samma gång. När det kommer till texten är den oerhört målande och BRA: verserna är berättande och jag gillar refrängernas små förändringar starkt.

Dessutom: trots att hon i låten tar upp enligt min mening ganska diskuterade ämnen upplever jag den inte som en moralkaka (äckligt ord, får mig att associera till lårkaka) och inte heller som en...hur ska jag uttrycka det... som en fyra och tjugotvå minuter lång klyscha.

Och denna fantastiska skapelse får ni då tag på här. Så snälla, rara besvära er en gnutta och LADDA NER!

Sov gott! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0