You took the fall and thought of me...

...above all.

Hörrenini, förra veckan och veckan innan det var det en sådan enastående kvantitet på den här bloggen att jag aldrig varit med om något liknande. (Fast det har jag ju.) Den här veckan har det ju inte alls varit lika mycket liv och rörelse här så vad gör jag? När jag väl skriver så skriver jag om min inaktivitet. Intressant Julia. Bra tanke där.


Nu kom jag på att jag tidigare i veckan tänkte skriva om någonting som jag tyckte var extremt, och då menar jag verkligen EXTREMT, irriterande just då. Mitt enda problem nu är att jag inte kommer vad det handlade om, vilket säger en hel del.

Nä, brb säger jag.

Kommentarer
Postat av: Josefin den äldre

Jag har lärt mig av dig att det är sjukt viktigt att svara i den andres kommentarsfält. så här är svaret;



Jag har skrivit det, men valet av kategori kanske jag inte tänkte överdrivet mycket på. Jag var lite stressad. Spölands IF är inte det absolut bästa jag vet. Det har du mitt ord på. Jag kanske borde ha en sportkategori?

2011-03-20 @ 13:41:57
URL: http://frujosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0