Drive until you loose the road...

...or break with the ones you've followed.

Vi pluggar alltid i bibblo som Amanda säger (hon är jättesöt när hon kallar biblioteket för bibblo förresten och jag tror att det är hon som har kommit på det) och igår var inget undantag direkt. Enligt Fanny är bibblo som bäst på torsdagar för det är den enda gången som det är tystare där än i korridoren. Annars lever folk om som bara den i där, menar hon. Fast jag vet inte, jag håller inte med... MEN, det var inte det där jag tänkte skriva om. Vad jag ville informera om var att vi igår, när vi pluggade OCH tjuvlyssnade, fick lära oss ett nytt verb. Ett väldigt bra sådant. Men nu kommer jag verkligen inte på vad det var för något. Det var två randoms som sa det när de gick ut. Åh, så jobbigt...

Fanny, HELP!


Kommentarer
Postat av: Den bästa

Min svärmor hävdar också att det heter BIBBLO! Hon brukar åka till BIBBLO varje onsdag! :)

2011-05-27 @ 15:47:08
URL: http://frujosefina.blogg.se/
Postat av: Fanny

minns inte, sorry! kommer ihåg att jag sa att "kaffa" var att dricka kaffe efter det, kanske hjälper att komma ihåg? hehe

2011-05-27 @ 20:18:32
URL: http://nyheter24.se/nextinfashion/ljung

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0