I will be popular

Kan inte print screena när jag sitter vid Mammutklubbaren*, vilket är sämst eftersom det är min största hobby, men jag tänkte bara säga att facebook bara blir värre och värre. Idag såg jag nämligen till min stora fasa att det stod såhär:

Idag fyller Amanda år.

på min väns information. 

Panik-illa.

Kära nån.

*Mammutklubbaren=min lånedator som jag har just nu eftersom min riktiga har hängt i Polen sedan typ vecka 15 p.g.a. dåligt ljud. En kuriositet i sammanhanget kan vara att jag gillar mammutklubbaren jättemycket, den väger 15 ton och har inget ljud den heller så jag blir otroligt stark och spänd i armar och rygg när jag bär den och sparar ordentligt på mina spotify-timmar eftersom det är lite onödigt att "lyssna" på musik. Kärlek! <3 <3 <3 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0