Nu när ni vet hur cool han är...

...förstår ni att han aldrig finns där man tror han är.

Imorse klockan 07.30 hände något mycket märkligt. Det var nämligen någon tokfrans till människa som fick för sig att hans mamma bodde i vår lägenhet. Och nog för att jag har omkring 16 barn i Vänkan sedan gammalt men jag upplevde jag inte någon form av konnektion till den här mannen/killen. Kan inte direkt påminna mig om när jag skulle fött fram eller gött eller uppfostrat honom så att säga. Amanda upplever detsamma, vittnar hon. Alltså om sig själv och mannen.

Nåväl, 07.30 stod klockan på vid den aktuella händelsen som sagt och denna stackars människa hade inte begripit att man alltid ska försöka bete sig som folk, allra helst så tidigt i ottan. Nej, han tog i för fulla muggar och bankade på dörren och ropade i brevinkastet att hans mamma skulle öppna för det var ju bara han och bankade igen och avslutade med att sparka rejält innan han lämnade platsen.

Vid det laget hade jag maxpuls. Troligen Amanda också.

Nu har dagen gått och han har inte kommit tillbaka, gudskelov!

Kommentarer
Postat av: Jothepro

Ojojoj, det lät läskigt! Han måste ha varit hög eller nåt?! Innan jag hade läst klart trodde jag att ni hade öppnat för honom, tokar, men sen kunde jag läsa mig till att han lämnade platsen frivilligt! Öppna aldrig för dårar!

2011-11-17 @ 00:27:47
URL: http://frujosefina.blogg.se/
Postat av: Mamma

På beskrivningen verkar inte denne man passa in i familjen...Klokt att hålla dörren låst för denna typ av söner!

2011-11-17 @ 21:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0