Om inte jag var feg...

...om inte du var den som hade rätt.

Drömde så hemskt om en orm inatt. Det var i Ockelsjö, vid det hus där min kära farmor och farfar bodde förut, och jag var utelåst när det plötsligt kom en orm slingrandes. Smart som jag är började jag kasta stenar mot den för att den skulle bli rädd och ge sig av. Det hände inte. Istället förstod den att det var jag som kastade stenarna och slingrade sig mot mig och uppför yttertrappan och lyfte upp "halsen" sådär som en kobra och var precis påväg att attackera mig så våldsamt när jag vaknade med rysningar i hela kroppen.

Nog om detta. Morgonen har i övrigt vara bra. Vi upptäckte hur liten världen är och så. Inget märkvärdigt alls. Jag har bränt sönder min mun med hyfsat starka nudlar också. Inget märkvärdigt alls det heller. Nu är det snart utbildningsdax.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0