Du känner dig smart och vaken och glad

...och framför dig är kusten fri.

Har pluggdag i hemmet. Det är nog få gånger skenet bedrar så effektivt som dessa. För det första tror jag alltid att jag ska hinna mer än jag faktiskt gör. För det andra slutar det alltid med att jag facebookar eller nördar med Spotify eller tänker på livet i största allmänhet eller dricker kaffe eller bloggar eller gör allt det där samtidigt.

För att bryta mitt mönster ska jag därför bege mig ut på prommis. Dessutom har jag läst i mitt Beapapper (dvs powerpointutskrift) att vår bästa koordination är just nu, 14:30, så det är bäst att passa på. Jag menar; att gå kan ju vara rätt svårt ändå och det är ju så otroligt genant att snubbla.

Nää, okej, hejdå på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0