Hej och tack för kaffet...

...jag är glad att vara här.

Glömde ju bort en kulturell och rolig sak som vi gjorde förra helgen tillsammans med mis padres:


Här ser ni hur det såg ut när vi hade Globen framför oss.


Här ser ni hur det såg ut när vi hade Globen bredvid oss.


Här ser ni hur det såg ut när vi hade Globen UNDER oss.

Och om det mot för modan skulle vara någon som inte förstod så var vi alltså PÅ Globen. Häftigt ändå.

I övrigt är livet väldigt bra just nu: inatt hade vi Jossan på besök, idag t.o.m. söndag besöker jag Örebro, på måndag påbörjas den del av planeringen för Någonting Större som jag är delatkig i, Vänkan 3-8 november kirrat, Spotify Unlimited CHECK = hej igen till en massa musik som jag har saknat (Snook, Timbuktu, Daniel Adams Ray osv), Red Hot Chili Peppers + massa finafinafina vänner som jag inte har träffat på för länge på onsdag och slutligen date med miss FM samt besök av gamla klassisar till helgen (visst?). Plus att Uni är roligt och jag och Amanda är living the dream varje dag här.

Kul!


Kommentarer
Postat av: Jo the pro

Vadå, åkte ni alltså nån slags utomhushiss? Väldigt läskigt...

2011-10-07 @ 19:52:40
URL: http://frujosefina.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det låter som du har det awsome där nere :-D och ja, på fredagkväll kommer vi (jag, rebekka o Amanda, elise sover hos sin syster) och stannar till söndagkväll! Blir kuuul!

2011-10-08 @ 14:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0