Varje blick känns som en inbjudan, ett outforskat hav

...och jag glömmer oss och allt som aldrig riktigt blivit av.

Tydligen var jag snäll och foglig när det gällde sömn som barn. Somnade så fort jag hade kräkts lite och så. Nu kräks jag inte längre och jag vet inte om det beror på det men sömn är verkligen min svaghet nu för tiden. Det är ju tråkigt.
Så.
Vansinnigt.
Tråkigt.
Samtidigt blir allting annat mycket roligare och intressantare ju längre in på natten man kommer. Musiken blir bättre, att läsa bloggar eller gamla texter av annat slag känns plötsligt oerhört givande eller underhållande. För att inte tala om hur kul det blir att skriva!

Men aja, godnatt.

PS. Tenta på ingående som sagt, därav kvantitet utan kvalitet. DS.

Kommentarer
Postat av: irma

sedan gör det inte så mycket att man inte somnar förens 3 eftersom man ändå inte behöver vara på universitetet förens 1

2011-10-27 @ 07:51:08
URL: http://citynoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0