You don't have to put up a fight...

...you don't have to always be right.

Vi läser bland annat om drömmar i den här kursen. Lite då och då under förläsningen om medvetandet snackade Favvobea (tyvärr inte favvo egentligen) om drömmar som problemlösare och refererade till Paul McCartney som vaknade upp med melodin till Yesterday i huvudet. Sedan juli har det hänt två gånger att jag har skrivit en rap i sömnen och därför känner jag att nu baske mig blir det en karriär på området snart!

Och apropå drömmar så är jag osäker på om jag har drömt eller om det stämmer att Lady Gaga kommer till Sverige snart? Har nämligen för mig att jag har sett en helfräsch reklam om detta men blir samtidigt lite tvek... Det var en dröm va?

Annars sitter jag som mest här i soffan och känner mig dramatisk när jag läser om depression och lyssnar på klassisk musik samtidigt.

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Inatt har jag drömt om dig! Du gick ut på stan och kom hem med en ny fantastisk frisyr, en tjusig håruppsättning med röda slingor i! Är det en sanndröm eller...?

2011-10-28 @ 12:51:57
Postat av: signe

hahahahahah spela in den och lägg upp den på kulturigt! :D

2011-10-28 @ 14:34:06
URL: http://hejsigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0