Feels like yesterday to me...

...when you past outside my window.

Jag hade nästan lovat mig själv att inte kommentera idol 2011 (8:e säsongen. Serri.) över huvud taget. Men nu kan jag inte hålla mig längre. Hela grejen är så vansinnigt ironisk. De vill provocera. Men lyckas inte. De tar in Mr Bard. För att provocera. Säger att personer går vidare på grund av deras utseende. För att provocera. Säger hårda kommentarer. För att provocera. Säger nej till personer som på riktigt är bra. För att provocera. Och, det värsta av allt, låter de sökande som bor i övre halvan av Sverige att spela in sig på video och sedan åka ned till Stockholm istället för att fördela sökningarna. Och det gör det, ja, just det, FÖR ATT PROVOCERA.

Men de lyckas inte. Det hela blir patetiskt.

Kommentarer
Postat av: Josie

Det borde alltså vara ett program helt i min smak!...Fast jag tycker också mest att det är patetiskt! (Men jag blir provocerad av Bard...skit också, de lyckades!)

2011-09-17 @ 17:36:58
URL: http://frujosefina.blogg.se/
Postat av: fanny

du verkar provocerad ;);)

2011-09-17 @ 22:32:21
URL: http://nyheter24.se/nextinfashion/ljung

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0