I need some fine wine...

...and you, you need to be nicer.

Just idag vill jag verkligen springa. Jättemycket. Eller gå snabbt. Helst Nybyrundan men den är ju lite långt borta kanske. Och jag är bärare av en förkylning för tillfället så jag tror inte jag är helt fel ute när jag säger att Amanda nog skulle slå ihjäl mig om hon fick veta att jag gjort något fysiskt krävande med den i kroppen. Främst för att det då skulle ta ännu längre tid tills jag slutade väcka henne med min älskade hosta om nätterna.

I övrigt är det intressant att jag bloggar så otroligt mycket just nu. Jag vet precis varför: studiebehov. Det slår aldrig fel. I det där läget innan man har hunnit få panik men ändå vet att man borde plugga, då får jag så otroligt mycket att göra. Blogga till exempel (CHECK). Eller göra nya listor på spotify (CHECK). Eller någonting annat halvviktigt som jag gärna vill hävda är viktigare än exempelvis facebook (också CHECK i och för sig...). Skulle man läsa statistik över frekvensen av Julia Carlssons bloggande och jämföra den med infallandet av inlämning av hennes skoluppgifter eller genomförande av prov skulle man se ett klart samband. En tydlig produktmomentkorrelationskoefficient helt enkelt.

Nä, okej, skärpning. Hejdå.

Eller vänta, tänkte att jag skulle bjuda på en bild av mina två döttrar och grannflickan.


Mina döttrar är då nummer ett och två från vänster. Se så lika de är. Dagen till ära fick de låna mammas sjalar också. Grannflickan heter Frida och det är en riktigt charmig liten tös det också. Är hos oss rätt ofta och så.


Nej, okej, nu är det verkligen skärpning, det här liknar ju ingenting!

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0