Men kanske är jag någon form av känslodyslektiker...

...i grovt behov av nån sorts själavårdstekniker.

Just nu vill jag faktiskt bara att det ska vara typ augusti och att klockan ska vara kvart över fyra och att jag därför ska vara påväg till mitt sommarjobb med den i titeln nämnda sången i lurarna och veta att jag är ledig dagen efter och att jag ska träffa mina fina vänner när jobbet är avslutat klockan 21.15.

Men annars är det kult!

Och bra saker just nu är förhoppningsvis den här veckan från och med tisdageftermiddag för då är tentan bortgjord (roligt uttryck, bortgjord, tydligen norrländskt för mina vänner här förstår mig inte när jag använder det!). På onsdag fyller Amanda år på riktigt och på torsdag är det dans OCH besök av mis padres som stannar t.o.m. söndag. Helfestligt!

Nu: Kapitel 8 - People in groups

Farväl!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Helfestligt!! tycker jag med...

2011-09-27 @ 21:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0