Någonting jag vill ha mer än något annat just nu

Jaha, sist jag skrev på den här utmaningen bodde jag i Vänkan och hade inte ens packat ihop mitt liv och det är väl två veckor sedan men ja, nu är det dags för det här igen då.

Såå, någonting jag vill ha mer än något annat just nu.. Matriellt, om det nu är så den ska tolkas, kommer jag faktiskt inte på något. Annars vore det soft att redan nu kunna allting som jag förväntas kunna på tentan. Men det är orealistiskt. Och förresten inte ens det som jag vill ha mer än något annat just nu. För vet ni vad det är? Det är ett besök från en person som nästan allt som oftast befinner sig på jättenorra breddgrader och som jag saknar BIG TIME.

Så är det med det.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Men Julia, du får ju träffa mig snart!;)

2011-09-11 @ 16:40:23
URL: http://frujosefina.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja du Julia....Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge...under tiden får du väl njuta av livet i huvudstaden,tex fika på Vetekatten. Passa dig bara för fikat på Sturekatten....

2011-09-11 @ 19:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0