Vi somnar och vaknar och glömmer att vi är osams...

...tokfrans!

Blev musikknäpp idag på bussen. Lyssnade på Red Hot Chili Peppers för första gången på länge och blev alldeles lycklig inombords. Alla låtar var så BRA idag.
Så.
Sjukt.
Himla.
Bra.
Ett tag trodde jag nästan att jag kunde flyga eller springa assnabbt eller bete mig på annat normbrytande och extremt fysiskt krävande sätt. När jag kom in i lägenheten trodde Amanda att jag var arg för att jag smällde i dörren. Det var jag INTE. Jag var glad. Nej, jag var inte glad, jag var euforisk. Övertaggad. Oslagbar.
Sedan lyssnade vi på den här låten flera gånger om och lagade middag. Jag blev inte lugn förrän allt det där var avslutat och vi hade tittat på Magnus Betnér.
På det hela taget en ganska obehaglig upplevelse ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0