Den paniken

Fanny länkade alldeles nyss till ett avsnitt av Rädda Joppe och när jag hade tittat färdigt på det så valde jag att titta på Pingu, som Juttan (youtube) tipsade mig om. Käre tid, paniken var inte nådig då jag tryckte på play och det här introt drog igång:
 
Not cool. Jag ba "feeeeeeeeeeeeeeel melodiiiii :( :( :("
 
Sen hittade jag nedanstående och blev lugn igen. 
 
 
När jag väl hade börjat youtuba minnen fick jag feeling och sökte på Björnes Magasin. Lugnet då. Björnes har nog det abslut mest fridfulla intro man kan tänka sig. Jag blir sömning och tror att klockan är läggdags (vilket den ju är också) på momangen. Bäst.
Fast nog är det lite jobbigt att det ser ut som att han i samma veva som han sparkar bort stenen också sparkar lös sin tå och sedan skriver "Björnes" med sitt eget blod.
 
Och nu som magnifik avslutning på detta inlägg tänkte jag påminna er om två allmänt hejiga intron från barndomens dagar:
1) Den här för att den har världens finaste och mest pedagogiska text. Sen minns jag inte vilka undertoner programmet hade men jag hoppas på sunda.
 '
 
2) Den här för att den är awesome i största allmänhet.  Och till dig Hanna Elo. 
 
Natti
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

jag kommer ihåg båda intron till pingu. betyder det att jag kollade på pingu liiite för länge, och att jag var lite för gammal för det egentligen? hahah ;)

2012-08-13 @ 23:55:38
Postat av: Elo

JUlLIAAAA!! gissa vilken ringsignal jag har ;)

2012-08-25 @ 19:00:31
Postat av: Elo

JULILA!! gissa vilken ringsignal jag har?? ;)

2012-08-25 @ 19:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0