Men det börjar bli lite bättre nu min vän

Idag är jag pluggtaggad och känner därför ett starkt behov av att skriva det här så att jag kan gå tillbaka och se hur laddad jag en gång har varit. Jag vill lära mig, ha bra koll på teorier (och mina papper och anteckningar, särskilt anteckningarna för det föll TOTALT under venusgetenskapen), se vilka som går i min KLASS, åka tunnelbanan till uni och sådant.
 
Dessutom är jag taggad på Åkeshäng och Åkesblogg och Amanda&Viggohäng och fira Amandas födelsedag och saker som jag inte kan vara taggad på för att jag inte vet att de kommer hända, typ i klass med en viss plan förra året som vi liksom inte kunde förutspå. Alltså inte som att jag tänker att vi ska göra en ny plan för något eller någon men NI FATTAR GREJEN. Kanske?
 
Sist men inte minst är jag taggad på att träffa mina andra vänner där! Jättemycket.
 
MEN som vanligt så vet jag också att jag kommer sakna er som bor här eller som flyttar någon annanstans också. Såklart. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag kommer också att sakna dig, men jag gläds med dig åt allt det roliga som du kommer att få va med om!

2012-08-07 @ 19:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0