Som att ursäkten gällde för vad du kände den kvällen

Idag har jag varit sådär smygproduktiv och 
- Mailat min f.d. hyresvärd
- Mailat sociologiska institutionen 
- Hängt på banken och ordnat upp lite konton och återbäringar
(- Handlat)
 
Det betyder att jag bara har 11 saker kvar att ordna upp innan flytten. Förutom att packa, boka biljetter och eventuellt köpa böcker. Och sånt som jag inte har tänkt på än.
 
Nu ska jag jobba fast jag imorse sa till Johanna att jag minsann inte skulle det om vakansen ringde men nu blidde det ett kortispass iallafall. 16.00-20.45 känns bra mycket lindrigare än om jag t.ex. hade åkt på ett 12.00-21.00 nämligen, vilket jag tidigare förutspådde att jag skulle åka på. 
 
PS. Jag och Amanda planerar stortdåd när åkislivet drar igång. Bara så ni vet. Håll ut. Eller tuvalu. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0